در این مقاله در مورد چگونگی کار با پرس‌لاین، سوالات مربوط به انواع کاربری‌های موجود، حساب کاربری، تخفیف‌های در نظر گرفته‌ شده برای گروه‌های مختلف و چگونگی دریافت فاکتور و پیش‌فاکتور پاسخ می‌دهیم.

۱.پرس‌لاین چیست و چه کاری می‌کند؟

۲.از کدام مرورگرها و ابزارهای ارتباطی می‌توان برای اتصال به پرس‌لاین استفاده کرد؟

۳.آیا پرس‌لاین برای دانشجویان تخفیفی در نظر می‌گیرد؟

۴.آیا پرس لاین برای مدارس و موسسات آموزشی تخفیفی در نظر می‌گیرد؟

۵.آیا بدون اینترنت می‌توانیم از پرس لاین استفاده کنیم؟

۶.چرا نمی‌توانم در حساب کاربری خود لاگین کنم؟

۷.چرا ایمیل فعال‌سازی برای من ارسال نشده است؟

۸.حساب کاربری رایگان دارای چه محدودیت‌هایی است؟

۹.با ارتقای حساب کاربری رایگان به کاربری حرفه‌ای چه امکاناتی در دسترسم قرار می‌گیرد؟

۱۰.با ارتقای حساب کاربری حرفه‌ای به کاربری سازمانی چه امکاناتی در دسترسم قرار می‌گیرد؟

۱۱.آیا بعد از ارتقای حساب کاربری در پرسشنامه‌ها و گزارشات قبلی تغییری به وجود می‌آید؟

۱۲.چگونه می‌توانم پیش‌فاکتور دریافت کنم؟

۱۳.چگونه می‌توانم فاکتور دریافت کنم؟

۱۴.من نیاز دارم تا برخی از امکانات پرس‌لاین را قبل از خرید تست کنم آیا امکان گرفتن حساب کاربری تستی (ترایال) در پرس‌لاین وجود دارد؟

۱۵.چگونه متوجه شوم که چقدر از اشتراکم باقی مانده است؟

۱۶.چگونه می‌توانم شماره موبایل خود را در پرس‌لاین تغییر بدهم؟

۱۷.چرا کد فعال‌سازی پرسشنامه برای من ارسال نمی‌شود؟

۱۸.آیا در کاربری رایگان برای دیدن پاسخ‌های بیشتر می‌توان پاسخ‌های قبلی را حذف کرد؟

۱۹.چگونه می‌توانم پرسشنامه خود را کپی یا تکرار کنم؟

۲۰.آیا می‌توانم پرسشنامه‌های خود را از یک حساب کاربری به حساب کاربری دیگر انتقال بدهم؟

۲۱.آیا فایل راهنمایی برای تبدیل متن به کد وجود دارد؟

۲۲.چگونه در پُرس‌لاین به فرم‌های آنلاین خود درگاه پرداخت اضافه کنم؟

۲۳.آیا از طریق موبایل دسترسی مشاهده پاسخ‌های ثبت‌شده روی پرسشنامه را دارم؟


۱.پرس‌لاین چیست و چه کاری می‌کند؟

پُرس‌لاین، نرم‌افزار ساخت پرسشنامه آنلاین است. تحقیقات بازاریابی، مدیریت تجربه مشتری، ارزیابی‌های منابع انسانی، فرم‌های درون سازمانی و پیمایش‌های دانشگاهی بخشی از موارد استفاده پُرس‌لاین در سازمان‌ها و برای مدیران، کارآفرینان و دانشجویان است.

۲.از کدوم مرورگرها و ابزارهای ارتباطی می‌توان برای اتصال به پرس‌لاین استفاده کرد؟

شما از تمامی مرورگرهای بروز و رایج آپدیت شده در سیستم کامپیوتر، موبایل و تبلت می‌توانید برای اتصال به پُرس‌لاین استفاده کنید که معمولا مرورگرهای رایج گوگل کروم و فایرفاکس هستند.

۳.آیا پُرس‌لاین برای دانشجویان تخفیفی در نظر می‌گیرد؟

دانشجوها برای انجام تحقیق دانشگاهی مرتبط با پایان‌نامه، می‌توانند از حساب کاربری حرفه‌ای پُرس‌لاین، به مدت یک ماه، رایگان استفاده کنند. در صورت تمایل، درخواست خود را ارسال کنید.

۴.آیا پرس‌لاین برای مدارس و موسسات آموزشی تخفیفی در نظر می‌گیرد؟

موسسات آموزشی و مدارس می‌توانند از ۲۰ درصد تخفیف بیشتر علاوه بر ۲ ماه رایگان، در صورت استفاده سالانه از حساب کاربری سازمانی پُرس‌لاین، استفاده کنند. برای ارسال درخواست خود، با ما تماس بگیرید.

۵.آیا بدون اینترنت می‌توانیم از پرس‌لاین استفاده کنیم؟

هنگام ورود به پرسشنامه دستگاه شما می‌بایست داری اینترنت پایدار باشد، اما اگر هنگام پاسخ‌دهی اتصال شما به اینترنت قطع شود ما پاسخ‌های شما را در حالت فریز نگه می‌داریم تا مجددا اتصال برقرار شود.

همچنین در نظر داشته باشید برای ارسال و ثبت پاسخ باید حتما به اینترنت پایدار متصل باشید.

۶.چرا نمی‌توانم در حساب کاربری خود لاگین کنم؟

اگر بعد از وارد کردن ایمیل و پسورد نمی‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و پیغامی مبنی بر ناصحیح بودن رمز عبور و یا ایمیل وارد شده مشاهده می‌کنید بنابراین ایمیل یا پسورد خود را به اشتباه وارد کرده‌اید. روی گزینه فراموشی رمز عبور بزنید. پیامی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و در این قسمت می‌توانید رمز عبور خود را تغییر دهید. سپس با ایمیل و رمز عبور جدید وارد حساب کاربری خود شوید.

۷.چرا ایمیل فعالسازی برای من ارسال نشده است؟

لینکی که برای فعالسازی حساب کاربری برای شما ارسال می‌شود معمولا بین ۲ تا ۴ دقیقه زمان می‌برد. اگر بعد از این مدت هم پیامی دریافت نکردید لطفا پوشه اسپم خود را بررسی و از صحت ایمیل خود اطمینان حاصل کنید. نهایتا می‌توانید با ما از طریق کانال‌های پشتیبانی (چت سایت، ایمیل و تلفن‌های  پشتیبانی) در تماس باشید.

۸.حساب کاربری رایگان دارای چه محدودیت‌هایی است؟

در پُرس‌لاین شما این امکان را دارید تا بصورت نامحدود پرسشنامه ایجاد و همزمان فعال کنید، اما در طول یک ماه روی مجموع پرسشنامه‌ها امکان مشاهده و دریافت تا ۱۰۰ پاسخ اول در جدول نتایج وجود دارد. به عبارتی،اگر بیشتر از ۱۰۰ پاسخ دریافت کرده باشید، تنها ۱۰۰ پاسخ اول برای شما قابل نمایش، و دریافت از خروجی امکان پذیر است.اگر نیازمند مشاهده باقی پاسخ‌های خود هستید می‌توانید حساب کاربری خود را ارتقا دهید.

۹.با ارتقای حساب کاربری رایگان به کاربری حرفه‌ای چه امکاناتی در دسترسم قرار می‌گیرد؟

شما می‌توانید بر اساس نیازمندی و سناریو مدنظر از ویژگی کاربری حرفه‌ای استفاده کنید.

زمانی که شما حساب کاربری خود را به کاربری حرفه‌ای ارتقا می‌دهید، ایمیل‌های اطلاع‌رسانی، افزودن شرط به پرسشنامه، افزودن امتیاز به پرسشنامه، پاپینگ امتیاز، سفارشی‌سازی صفحه تشکر، جلوگیری از ثبت چندباره پاسخ، تعریف کلید و تصحیح خودکار آزمون، زیر دامنه اختصاصی، سفارشی سازی لینک پرسشنامه، نوع سوال پرداخت و امکان آپلود فایل تا حجم ۲ گیگابایت برای شما امکان‌پذیر خواهد شد.

۱۰.با ارتقای حساب کاربری حرفه‌ای به کاربری سازمانی چه امکاناتی در دسترسم قرار می‌گیرد؟

زمانی‌که شما حساب کاربری خود را به کاربری سازمانی ارتقا می‌دهید علاوه بر برخوردداری از ویژگی‌های حساب کاربری حرفه‌ای، احراز هویت پاسخ‌دهندگان از طریق پیامک، کد و ایمیل، فیلترینگ چندسطحی پاسخ‌ها، درج اطلاعات مخفی، افزودن شرط بر اساس مقادیر اطلاعات مخفی، پایپینگ مقادیر اطلاعات مخفی ، ویرایش پاسخنامه، تعریف فیلتر روی پاسخ‌ها، تولید گزارش اختصاصی براساس فیلترها، ثبت موقعیت مکانی پاسخ‌دهندگان، متغیرهای محاسباتی، وب هوک، یکپارچگی گوگل‌شیت، یکپارچگی با صدها نرم‌افزار از طریق  Make و Zapier و امکان آپلود فایل تا حجم ۴ گیگابایت، برای شما امکان‌پذیر خواهد شد.

۱۱.آیا بعد از ارتقای حساب کاربری در پرسشنامه‌ها و گزارشات قبلی تغییری به وجود می‌آید؟

خیر، بعد از ارتقای حساب کاربری هیچ تغییری در گزارشات و پرسشنامه‌های قبلی نخواهید داشت. تنها دسترسی شما به یک سری امکانات جدید برای ایجاد پرسشنامه‌های بعدی امکان‌پذیر خواهد شد.

۱۲.چگونه می‌توانم پیش‌فاکتور دریافت کنم؟

 برای دریافت پیش‌فاکتور می‌توانید در حساب کاربری، بالای صفحه ارتقا/تمدید حساب کاربری را انتخاب کنید.

در صفحه‌ نمایش داده شده می‌توانید ویژگی‌های حساب‌های کاربری مختلف را با هم مقایسه کنید و مدت زمان مناسب خود برای استفاده از حساب کاربری را انتخاب کنید و در نهایت با انتخاب دکمه پرداخت، می‌توانید در صفحه ای که براتون نمایش داده می‌شود دکمه دریافت پیش فاکتور را انتخاب کرده و فایل پیش‌فاکتور مدنظرتون را دریافت کنید.

۱۳.چگونه می‌توانم فاکتور دریافت کنم؟

پس از پرداخت در حساب کاربری خود از قسمت پروفایل می‌توانید گزینه فاکتور و پرداخت‌ها را انتخاب کنید سپس صورت حساب‌های خود را مشاهده و روی دکمه دریافت فاکتور برای صدور فاکتور سیستمی کلیک کنید.

۱۴.من نیاز دارم تا برخی از امکانات پُرس‌لاین را قبل از خرید تست کنم آیا امکان گرفتن حساب کاربری تستی (ترایال) در پرس لاین وجود دارد؟

بله این امکان در پُرس‌لاین وجود دارد. نام سازمان یا شرکت و درخواست خود را به همراه امکانات مورد نیاز برای تست را به آدرس ایمیل support@porsline.ir ارسال نمایید.

۱۵.چگونه متوجه شوم که چقدر از اشتراکم باقی مانده است؟

برای آگاهی از باقی‌مانده میزان اشتراک خود، در حساب کاربری خود از قسمت گوشه چپ بالای صفحه روی علامت پروفایل کلیک کنید.

۱۶.چگونه می‌توانم شماره موبایل خود را در پُرس‌لاین تغییر بدهم؟

برای تغییر شماره موبایل خود در پُرس‌لاین، در حساب کاربری خود از قسمت گوشه چپ بالای صفحه روی علامت پروفایل کلیک کنید. سپس ویرایش حساب کاربری را انتخاب کنید و در قسمت شماره موبایل، شماره جدید را وارد کنید.

۱۷.چرا کد فعال‌سازی پرسشنامه برای من ارسال نمی‌شود؟

لطفا از صحت شماره موبایل خود و عدم استفاده آن در دیگر حساب‌های پُرس لاین خود اطمینان حاصل کنید. نهایتا می‌توانید با ما از طریق کانال‌های پشتیبانی (ایمیل و تلفن‌های پشتیبانی) در تماس باشید.

۱۸.آیا در کاربری رایگان برای دیدن پاسخ‌های بیشتر می‌توان پاسخ‌های قبلی را حذف کرد؟

خیر، در کاربری رایگان شما فقط می‌توانید ۱۰۰ پاسخ اولی که روی پرسشنامه ثبت شده را ببینید، بنابراین اگر ۱۰۰ پاسخ اول را حذف کنید پاسخ‌های بعدی برای شما نشان داده نمی‌شود.

۱۹.چگونه می‌توانم پرسشنامه خود را کپی یا تکرار کنم؟

به صفحه پرسشنامه‌های من بروید. روی سه نقطه پرسشنامه مورد نظر کلیک کنید و گزینه تکرار را انتخاب نمایید.

۲۰.آیا می‌توانم پرسشنامه‌های خود را از یک حساب کاربری به حساب کاربری دیگر انتقال بدهم؟

در حال حاضر شما دسترسی امکان انتقال پرسشنامه‌های خود را ندارید.انتقال پرسشنامه به اکانت حساب‌های کاربری حرفه‌ای و سازمانی امکان پذیر است.شما می‌توانید پرسشنامه مدنظر را به یک پوشه منتقل و نام پوشه را به همراه ایمیل آدرس حساب کاربری مبدا را از طریق تیکت برای ما ارسال کنید تا بررسی کنیم.

۲۱.آیا فایل راهنمایی برای تبدیل متن به کد وجود دارد؟

بله، در سوال‌های چندگزینه‌ای خود می‌توانید گزینه افزودن برچسب دوم به گزینه‌ها را فعال کنید و برای هر گزینه یک عدد وارد کنید. این اعداد برای پاسخ دهنده‌ها قابل مشاهده نیست و تنها هنگام دریافت خروجی اکسل می‌توانید مشاهده کنید.

همچنین این فایل شما را راهنمایی می‌کند تا چگونه برای تحلیل بهتر، پاسخ‌های متنی خود را به کد تبدیل کنید. برای استفاده از فایل راهنما لطفا روی فایل زیر کلیک کنید.

فایل تبدیل متن به کد

۲۲.چگونه در پُرس‌لاین به فرم‌های آنلاین خود درگاه پرداخت اضافه کنم؟

برای اینکار کافی است در بخش ایجاد از نوع سوال پرداخت استفاده و کد درگاه خود در یکی از پرداخت‌یارهای زرین‌پال و یا زیبال را در تنظیمات سوال قرار داده و مبلغ را بر حسب مقدار متغیر و با بصورت ثابت تعریف کنید.

۲۳.آیا از طریق موبایل دسترسی مشاهده پاسخ‌های ثبت شده روی پرسشنامه را دارم؟

بله، شما می‌توانید از طریق مرورگرهای رایج و آپدیت گوشی همراه خود وارد حساب پُرس‌لاین شده و پرسشنامه و پاسخ‌های خود را بررسی و مدیریت کنید.

به این راهنما امتیاز دهید