در این مقاله در مورد چگونگی کار با پرسلاین، سوالات مربوط به انواع کاربریهای موجود، حساب کاربری، تخفیفهای در نظر گرفته شده برای گروههای مختلف و چگونگی دریافت فاکتور و پیشفاکتور پاسخ میدهیم.
۱.پرسلاین چیست و چه کاری میکند؟
۲.از کدام مرورگرها و ابزارهای ارتباطی میتوان برای اتصال به پرسلاین استفاده کرد؟
۳.آیا پرسلاین برای دانشجویان تخفیفی در نظر میگیرد؟
۴.آیا پرس لاین برای مدارس و موسسات آموزشی تخفیفی در نظر میگیرد؟
۵.آیا بدون اینترنت میتوانیم از پرس لاین استفاده کنیم؟
۶.چرا نمیتوانم در حساب کاربری خود لاگین کنم؟
۷.چرا ایمیل فعالسازی برای من ارسال نشده است؟
۸.حساب کاربری رایگان دارای چه محدودیتهایی است؟
۹.با ارتقای حساب کاربری رایگان به کاربری حرفهای چه امکاناتی در دسترسم قرار میگیرد؟
۱۰.با ارتقای حساب کاربری حرفهای به کاربری سازمانی چه امکاناتی در دسترسم قرار میگیرد؟
۱۱.آیا بعد از ارتقای حساب کاربری در پرسشنامهها و گزارشات قبلی تغییری به وجود میآید؟
۱۲.چگونه میتوانم پیشفاکتور دریافت کنم؟
۱۳.چگونه میتوانم فاکتور دریافت کنم؟
۱۴.من نیاز دارم تا برخی از امکانات پرسلاین را قبل از خرید تست کنم آیا امکان گرفتن حساب کاربری تستی (ترایال) در پرسلاین وجود دارد؟
۱۵.چگونه متوجه شوم که چقدر از اشتراکم باقی مانده است؟
۱۶.چگونه میتوانم شماره موبایل خود را در پرسلاین تغییر بدهم؟
۱۷.چرا کد فعالسازی پرسشنامه برای من ارسال نمیشود؟
۱۸.آیا در کاربری رایگان برای دیدن پاسخهای بیشتر میتوان پاسخهای قبلی را حذف کرد؟
۱۹.چگونه میتوانم پرسشنامه خود را کپی یا تکرار کنم؟
۲۰.آیا میتوانم پرسشنامههای خود را از یک حساب کاربری به حساب کاربری دیگر انتقال بدهم؟
۲۱.آیا فایل راهنمایی برای تبدیل متن به کد وجود دارد؟
۲۲.چرا در شاخص پاسخدهی تعداد پاسخها بیشتر از ۱۰۰ تا است اما من فقط ۱۰۰ پاسخ را میتوانم مشاهده کنم؟
۲۳.آیا از طریق موبایل دسترسی مشاهده پاسخهای ثبتشده روی پرسشنامه را دارم؟
۱.پرسلاین چیست و چه کاری میکند؟
پرسلاین، نرمافزار ساخت پرسشنامه آنلاین است. تحقیقات بازاریابی، مدیریت تجربه مشتری، ارزیابیهای منابع انسانی، فرمهای درون سازمانی و پیمایشهای دانشگاهی بخشی از موارد استفاده پُرسلاین در سازمانها و برای مدیران، کارآفرینان و دانشجویان است.
۲.از کدوم مرورگرها و ابزارهای ارتباطی میتوان برای اتصال به پرسلاین استفاده کرد؟
شما از تمامی مرورگرها میتوانید برای اتصال به پرسلاین استفاده کنید که معمولا مرورگرهای رایج گوگل کروم و فایرفاکس هستند. از طریق گوشی موبایل به بخش ایجاد و گزارش پرسشنامه دسترسی ندارید بنابراین از سیستم کامپیوتر استفاده کنید.
۳.آیا پرسلاین برای دانشجویان تخفیفی در نظر میگیرد؟
دانشجوها برای انجام تحقیق دانشگاهی مرتبط با پایاننامه، میتوانند از حساب کاربری حرفهای پُرسلاین، به مدت یک ماه، رایگان استفاده کنند. در صورت تمایل، درخواست خود را ارسال کنید.
۴.آیا پرسلاین برای مدارس و موسسات آموزشی تخفیفی در نظر میگیرد؟
موسسات آموزشی و مدارس میتوانند از ۳۰ درصد تخفیف بیشتر علاوه بر ۲ ماه رایگان، در صورت استفاده سالانه از حساب کاربری سازمانی پُٰرسلاین، استفاده کنند. برای ارسال درخواست خود، با ما تماس بگیرید.
۵.آیا بدون اینترنت میتوانیم از پرسلاین استفاده کنیم؟
خیر، برای استفاده از پرسلاین لازم است که اتصال سیستم یا دستگاه خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید.
۶.چرا نمیتوانم در حساب کاربری خود لاگین کنم؟
اگر بعد از وارد کردن ایمیل و پسورد نمیتوانید وارد حساب کاربری خود شوید بنابراین ایمیل یا پسورد خود را به اشتباه وارد کردهاید. روی گزینه فراموشی رمز عبور بزنید. پیامی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و در این قسمت میتوانید رمز عبور خود را تغییر دهید. سپس با ایمیل و رمز عبور جدید وارد حساب کاربری خود شوید.
۷.چرا ایمیل فعالسازی برای من ارسال نشده است؟
لینکی که برای فعالسازی حساب کاربری برای شما ارسال میشود معمولا بین ۲ تا ۴ دقیقه زمان میبرد. اگر بعد از این مدت هم پیامی دریافت نکردید لطفا از صحت ایمیل خود اطمینان حاصل کنید. نهایتا میتوانید با ما از طریق کانالهای پشتیبانی (چت سایت، ایمیل و تلفنهای پشتیبانی) در تماس باشید.
۸.حساب کاربری رایگان دارای چه محدودیتهایی است؟
دو محدودیت وجود دارد. اول، شما میتوانید تعداد نامحدودی پرسشنامه با کاربری رایگان بسازید، اما حداکثر یکی از آنها در لحظه میتواند فعال شود. پرسشنامه فعال، پرسشنامهای است که امکان دریافت پاسخ دارد. دوم، حداکثر ۱۰۰ پاسخ را در جدول نتایج میتوانید مشاهده کنید. به عبارتی، اگر بیشتر از ۱۰۰ پاسخ دریافت کرده باشید، تنها ۱۰۰ پاسخ اول برای شما قابل نمایش و دریافت خروجی و گزارش است.
۹.با ارتقای حساب کاربری رایگان به کاربری حرفهای چه امکاناتی در دسترسم قرار میگیرد؟
زمانی که شما حساب کاربری خود را به کاربری حرفهای ارتقا میدهید دسترسی به API، ایمیلهای اطلاعرسانی، افزودن شرط به پرسشنامه، افزودن امتیاز به پرسشنامه، پاپینگ امتیاز، سفارشیسازی صفحه تشکر، جلوگیری از ثبت چندباره پاسخ و امکان آپلود فایل تا حجم ۲ گیگابایت برای شما امکانپذیر خواهد شد.
۱۰.با ارتقای حساب کاربری حرفهای به کاربری سازمانی چه امکاناتی در دسترسم قرار میگیرد؟
زمانیکه شما حساب کاربری خود را به کاربری سازمانی ارتقا میدهید دسترسی به امکان آپلود فایل تا حجم ۴ گیگابایت، احراز هویت پاسخدهندگان، فیلترینگ چندسطحی پاسخها، گزارشساز و به اشتراکگذاری لینک گزارشها، درج اطلاعات مخفی، افزودن شرط بر اساس مقادیر اطلاعات مخفی، پایپینگ مقادیر اطلاعات مخفی و ثبت موقعیت مکانی پاسخدهندگان برای شما امکانپذیر خواهد شد.
۱۱.آیا بعد از ارتقای حساب کاربری در پرسشنامهها و گزارشات قبلی تغییری به وجود میآید؟
خیر، بعد از ارتقای حساب کاربری هیچ تغییری در گزارشات و پرسشنامههای قبلی نخواهید داشت. تنها دسترسی شما به یک سری امکانات جدید برای ایجاد پرسشنامههای بعدی امکانپذیر خواهد شد.
۱۲.چگونه میتوانم پیشفاکتور دریافت کنم؟
درخواست خود را به همراه حساب کاربری مورد نظر (سالانه یا ماهانه- حرفهای یا سازمانی) به آدرس ایمیل support@porsline.ir ارسال کنید.
۱۳.چگونه میتوانم فاکتور دریافت کنم؟
درخواست خود به همراه نام، کد اقتصادی و شناسهملی سازمان یا شرکت خود را به آدرس ایمیل … ارسال کنید. توجه داشته باشید در صورت ارسال فیزیکی فاکتور، هزینه ارسال به عهده شما میباشد.
۱۴.من نیاز دارم تا برخی از امکانات پرسلاین را قبل از خرید تست کنم آیا امکان گرفتن حساب کاربری تستی (ترایال) در پرس لاین وجود دارد؟
بله این امکان در پرسلاین وجود دارد. نام سازمان یا شرکت و درخواست خود را به همراه امکانات مورد نیاز برای تست را به آدرس ایمیل support@porsline.ir ارسال نمایید.
۱۵.چگونه متوجه شوم که چقدر از اشتراکم باقی مانده است؟
برای آگاهی از باقیمانده میزان اشتراک خود، در حساب کاربری خود از قسمت گوشه چپ بالای صفحه روی علامت پروفایل کلیک کنید. سپس بخش صورتحسابها را انتخاب کنید. در این صفحه تاریخ خرید و اتمام اشتراک قابل ملاحظه است و برای تمدید حساب کاربری نیز میتوانید از همین صفحه اقدام نمایید.
۱۶.چگونه میتوانم شماره موبایل خود را در پرسلاین تغییر بدهم؟
برای تغییر شماره موبایل خود در پرسلاین، در حساب کاربری خود از قسمت گوشه چپ بالای صفحه روی علامت پروفایل کلیک کنید. سپس ویرایش حساب کاربری را انتخاب کنید و در قسمت شماره موبایل، شماره جدید را وارد کنید.
۱۷.چرا کد فعالسازی پرسشنامه برای من ارسال نمیشود؟
لطفا از صحت شماره موبایل خود اطمینان حاصل کنید. نهایتا میتوانید با ما از طریق کانالهای پشتیبانی (ایمیل و تلفنهای پشتیبانی) در تماس باشید.
۱۸.آیا در کاربری رایگان برای دیدن پاسخهای بیشتر میتوان پاسخهای قبلی را حذف کرد؟
خیر، در کاربری رایگان شما فقط میتوانید ۱۰۰ پاسخ اولی که روی پرسشنامه ثبت شده را ببینید، بنابراین اگر ۱۰۰ پاسخ اول را حذف کنید پاسخهای بعدی برای شما نشان داده نمیشود.
۱۹.چگونه میتوانم پرسشنامه خود را کپی یا تکرار کنم؟
به صفحه پرسشنامههای من بروید. روی سه نقطه پرسشنامه مورد نظر کلیک کنید و گزینه تکرار را انتخاب نمایید.
۲۰.آیا میتوانم پرسشنامههای خود را از یک حساب کاربری به حساب کاربری دیگر انتقال بدهم؟
شما دسترسی این کار را ندارید اما میتوانید از طریق ایمیل پشتیبانی درخواست خود را ارسال کنید تا بررسی کنیم.
۲۱.آیا فایل راهنمایی برای تبدیل متن به کد وجود دارد؟
بله این فایل بارگذاری شده، شما را راهنمایی میکند تا چگونه برای تحلیل بهتر، پاسخهای متنی خود را به کد تبدیل کنید. برای استفاده از فایل راهنما لطفا روی فایل زیر کلیک کنید.
۲۲.چرا در شاخص پاسخدهی تعداد پاسخها بیشتر از ۱۰۰ تا است اما من فقط ۱۰۰ پاسخ را میتوانم مشاهده کنم؟
زیرا در کاربری رایگان شما فقط میتوانید ۱۰۰ پاسخ اول را مشاهده کنید، بنابراین پاسخهای بعدی روی پرسشنامه شما ثبت میشوند اما شما دسترسی مشاهده آنها را ندارید. برای دیدن بقیه پاسخها میتوانید حساب کاربری خود را ارتقا دهید.
۲۳.آیا از طریق موبایل دسترسی مشاهده پاسخهای ثبت شده روی پرسشنامه را دارم؟
خیر شما از طریق موبایل فقط می توانید شاخصها و نمودارها را مشاهده کنید برای دیدن تک تک پاسخها یا دسترسی به صفحه ایجاد باید از کامپیوتر وارد حساب کاربری خود شوید.