صفحه تشکر

صفحه تشکر

در انتهای پرسشنامه ها بعد از این که پاسخ دهنده دکمه ارسال پاسخ  را می زند صفحه ای به نام صفحه تشکر ظاهر می شود. اگر حساب کاربری حرفه ای و سازمانی در پرس لاین داشته باشید می توانید این صفحه تشکر را شخصی سازی کنید و اگر حساب کاربری رایگان دارید می توانید از همان صفحه تشکر پیش فرض استفاده کنید.

صفحه تشکر پیش فرض

صفحه تشکر شخصی سازی شده

به اشتراک گذاری لینک پرسشنامه

تعیین صفحه تشکر پیش فرض

دکمه بارگذاری مجدد/هدایت به لینکی دیگر

بارگذاری مجدد خودکار


صفحه تشکر پیش فرض

اگر صفحه تشکر خود را شخصی سازی نکنید (که فقط در کاربری حرفه ای و سازمانی امکان آن را دارید) و از صفحه تشکر پیش فرض که در همه کاربری ها یکسان است استفاده کنید پاسخ دهندگان شما بعد زدن دکمه ارسال، صفحه زیر را مشاهده خواهند کرد.


صفحه تشکر شخصی سازی شده

 برای ایجاد صفحه تشکر شخصی سازی شده به صورت زیر عمل کنید:

از بخش ایجاد و از انتهای منوی سمت راست صفحه تشکر را انتخاب کنید. برای انتخاب صفحه تشکر هم می توانید روی آن کلیک کنید و هم آن را با درگ و دراپ به صفحه ایجاد اضافه کنید.

بعد از باز شدن صفحه تشکر، در سمت راست می توانید گزینه ها و تنظیمات آن را ببینید.

افزودن عکس یا ویدیو

افزودن عکس

فرمت: محدودیتی وجود ندارد

سایز: حداکثر ۲ مگابایت

روی گزینه عکس و سپس بارگذاری کلیک کنید.

 عکس ها محدودیت ابعادی ندارند و ابعاد آن ها به طور اتوماتیک توسط سیستم تغییر داده می شود.

افزودن ویدیو

 روی گزینه ویدیو کلیک کنید.

ویدیوی مورد نظر را می توانید در سایت هایی مانند آپارات بارگذاری کرده و لینک آن را در قسمت آدرس ویدیو کپی کنید.

توجه داشته باشید که عکس و ویدیو را به طور همزمان نمی توانید بارگذاری کنید. هر عکس یا ویدیویی که اضافه می کنید بلافاصله در کادر سمت چپ نمایش داده می شود.

عنوان صفحه تشکر 

متن صفحه تشکر پرسشنامه را بنویسید.

از مستطیل بالای کادر متن، می توانید برای به کار بردن پاسخ سوالات قبلی و متغیرهای تعریف شده (امتیازها یا اطلاعات مخفی) استفاده کنید. این ویژگی پایپینگ نام دارد. برای آشنایی بیشتر ویدیوی پایپینگ پاسخ و امتیاز و پایپینگ متغیرهای مخفی را ببینید.

از موارد کاربرد این قسمت می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

     -اگر قصد دارید امتیاز کلی دریافت شده از پرسشنامه را به پاسخ دهنده نشان دهید، متغیر امتیاز را از این قسمت انتخاب کنید

-اگر نام پاسخ دهنده ها را در پرسشنامه جمع آوری کردید و یا از طریق درج اطلاعات مخفی به پرسشنامه وارد کرده باشید میتوانید در این قسمت از آنها استفاده کنید

-اگر در انتهای پرسشنامه قصد دادن یک کد رهگیری یا پیگیری به هر یک از پاسخ دهنده ها به طور جداگانه را دارید می توانید از قسمت متغیرها، شناسه پاسخ دهنده را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که شناسه پاسخ دهنده کدی منحصر به فرد برای هر یک از پاسخ دهنده ها است

افزودن توضیحات به صفحه تشکر

با افزودن توضیحات به پاسخ دهنده کمک کنید که درک بهتر و دقیق تری از آن چه شما برای اقدام بعدی مد نظر دارید، پیدا کند. برای مثال می توانید در توضیحات صفحه تشکر خود بنویسید: برای گرفتن کد تخفیف به لینک زیر مراجعه کنید.

به اشتراک گذاری لینک پرسشنامه

اگر قصد دارید که پاسخ دهنده ها بعد از پاسخ دادن به پرسشنامه، لینک پرسشنامه را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک  بگذارند می توانید دکمه به اشتراک گذاری لینک پرسشنامه را فعال کنید.

تعیین صفحه تشکر پیش فرض

زمانی که صفحه تشکری را طراحی می کنید باید دکمه "این صفحه، صفحه تشکر پیش فرض پرسشنامه باشد" را فعال کنید تا به صورت پیش فرض پرسشنامه با صفحه تشکری  که شما طراحی کرده اید به پایان برسد. اگر قصد دارید چند صفحه تشکر داشته باشید و به گروه خاصی از پاسخ دهنده ها صفحه تشکر خاصی را نشان دهید، می توانید یک صفحه تشکر ایجاد کنید که صفحه تشکر پیش فرض باشد و این دکمه را برای آن فعال کنید. برای گروه دیگر پاسخ دهنده ها می توانید با افزودن شرط، آنها را به صفحه تشکر دیگری ارجاع دهید.

برای مثال فرض کنید قصد دارید در پرسشنامه ای وفاداری مشتری را به کمک شاخص NPS اندازه گیری کنید. شما میتوانید چندین صفحه تشکر داشته باشید و به کمک شرط هر گروه از پاسخ دهنده ها را به صفحه خاصی هدایت کنید. در این مثال صفحه تشکری برای گروه مروجین، صفحه تشکری برای گروه مخالف و صفحه تشکری برای گروه منفعل یا خنثی داشته باشید. به این ترتیب می توانید اقدام متناسب با هر گروه را انجام دهید.

دکمه بارگذاری مجدد/هدایت به لینکی دیگر

در حالتی که قصد دارید بعد از کامل شدن پرسشنامه پاسخ دهنده را به لینک دیگری ارجاع دهید می توانید از این گزینه استفاده کنید. مثلا در موردی که قصد دادن کد تخفیف به پاسخ دهنده دارید میتوانید او را با این دکمه به سایت خود هدایت کنید.

بارگذاری مجدد خودکار

 اگر پرسشنامه ای طراحی کرده اید که پرسشگرهای میدانی شما آن ها را در مکان های شلوغ پر می کنند و نیاز دارید تا بعد از چند ثانیه پرسشنامه به صورت اتوماتیک به حالت اول برگردد و مجدد بارگذاری شود می توانید از این گزینه استفاده کنید.


همچنان به کمک نیاز دارید؟ ارسال درخواست پشتیبانی ارسال درخواست پشتیبانی