آیا می‌خواهید لینک پرسشنامه خود را اختصاصی کنید و نام برند خود را در آن قرار دهید؟ یا حتی نام پرسشنامه را روی آن بگذارید؟ می‌دانید که با این کار لینک ارسالی شما با نام برند خودتان به کاربرها نمایش داده می‌شود؟

در این مقاله درباره فعال‌سازی زیردامنه اختصاصی، کاربردها و موارد استفاده آن‌ها صحبت خواهیم کرد.  

نحوه فعال‌سازی زیردامنه اختصاصی

با فعال‌سازی زیردامنه اختصاصی می‌توانید نام برند خود را در لینک‌های پرسشنامه‌تان نمایش دهید. با فعال‌سازی زیردامنه اختصاصی لینک‌های پرس‌لاین شما به شکل yourcompany.porsline.ir نمایش داده می‌شود. در نظر داشته باشید برای فعال‌سازی زیردامنه اختصاصی باید از ایمیل سازمانی خود استفاده کنید. ایمیل سازمانی همان ایمیلی است که به طور خاص برای سازمان/شرکت شما استفاده می‌شود و شامل نام دامنه و نام برند تجاری شما است.

در پنل پرس‌لاین پس از ورود به پرسشنامه از نوار بالای صفحه فاز ارسال، روی گزینه ویرایش لینک کلیک و درخواست فعال‌سازی زیردامنه را ثبت کنید. در بخش ویرایش لینک همچنین می‌توانید کد ۸ حرفی انتهای لینک را هم تغییر دهید. دقت داشته باشید در این بخش فقط از حروف انگلیسی، – و اعداد استفاده کنید.

چرا زیر دامنه اختصاصی را فعال کنم؟

همه کسب‌وکارها دوست دارند مشتریانشان به آن‌ها اعتماد داشته باشند و همیشه جلوی چشم آن‌ها باشند. با قرار دادن نام برند خود در لینک پرسشنامه یا فرمتان و با فعال‌سازی زیر دامنه اختصاصی به مزایای زیر دسترسی پیدا می‌کنید:

  • آگاهی بخشی به کاربران 
  • بهبود برندینگ
  • افزایش اطمینان کاربرها
  • افزایش تعداد پاسخ‌ها
  • کاهش سوگیری در پاسخدهی

اگر سوالی داشتید یا به مشکلی برخوردید کافیست، از طریق ایمیل پشتیبانی پرس‌لاین به نشانی support@porsline.ir با ما در تماس باشید.

منابع مفید دیگر:

نحوه سفارشی‌سازی پیش‌نمایش لینک

قرار دادن پرسشنامه در وب سایت

چگونه فرم نظرسنجی یا پرسشنامه را به اشتراک بگذاریم؟

به این راهنما امتیاز دهید