در انتهای پرسشنامهها بعد از این که پاسخدهنده دکمه ارسال پاسخ را میزند صفحهای به نام صفحه تشکر ظاهر میشود. اگر حساب کاربری حرفهای و سازمانی در پرسلاین داشته باشید میتوانید این صفحه تشکر را شخصیسازی کنید و اگر حساب کاربری رایگان دارید میتوانید از همان صفحه تشکر پیشفرض استفاده کنید.
صفحه تشکر پیشفرض
صفحه تشکر شخصیسازی شده
به اشتراکگذاری لینک پرسشنامه
تعیین صفحه تشکر پیشفرض
دکمه بارگذاری مجدد/ هدایت به لینکی دیگر
بارگذاری مجدد خودکار
صفحه تشکر پیشفرض
اگر صفحه تشکر خود را شخصیسازی نکنید (که فقط در کاربری حرفهای و سازمانی امکان آن را دارید) و از صفحه تشکر پیشفرض که در همه کاربریها یکسان است استفاده کنید پاسخدهندگان شما بعد زدن دکمه ارسال، صفحه زیر را مشاهده خواهند کرد.
صفحه تشکر شخصیسازی شده
برای ایجاد صفحه تشکر شخصیسازی شده به صورت زیر عمل کنید:
از بخش ایجاد و از انتهای منوی سمت راست صفحه تشکر را انتخاب کنید. برای انتخاب صفحه تشکر هم میتوانید روی آن کلیک کنید و هم آن را با درگ و دراپ به صفحه ایجاد اضافه کنید.
بعد از باز شدن صفحه تشکر، در سمت راست میتوانید گزینهها و تنظیمات آن را ببینید.
افزودن عکس یا ویدیو
افزودن عکس
فرمت: محدودیتی وجود ندارد
سایز: حداکثر ۲ مگابایت
روی گزینه عکس و سپس بارگذاری کلیک کنید.
عکسها محدودیت ابعادی ندارند و ابعاد آنها به طور اتوماتیک توسط سیستم تغییر داده میشود.
افزودن ویدیو
روی گزینه ویدیو کلیک کنید.
ویدیوی مورد نظر را میتوانید در سایتهایی مانند آپارات بارگذاری کرده و لینک آن را در قسمت آدرس ویدیو کپی کنید.
توجه داشته باشید که عکس و ویدیو را به طور همزمان نمیتوانید بارگذاری کنید. هر عکس یا ویدیویی که اضافه میکنید بلافاصله در کادر سمت چپ نمایش داده میشود.
عنوان صفحه تشکر
متن صفحه تشکر پرسشنامه را بنویسید.
با تایپ @ و یا کلیک روی عبارت پاسخها و متغیرها در قسمت پایین کادر عنوان، میتوانید برای به کار بردن پاسخ سوالات قبلی و متغیرهای تعریف شده (امتیازها یا اطلاعات مخفی) استفاده کنید. این ویژگی پایپینگ نام دارد. برای آشنایی بیشتر ویدیوی پایپینگ پاسخ و امتیاز و پایپینگ متغیرهای مخفی را ببینید.
از موارد کاربرد این قسمت میتوان به گزینههای زیر اشاره کرد:
-اگر قصد دارید امتیاز کلی دریافتشده از پرسشنامه را به پاسخدهنده نشان دهید، متغیر امتیاز را از این قسمت انتخاب کنید.
-اگر نام پاسخدهندهها را در پرسشنامه جمعآوری کردید و یا از طریق درج اطلاعات مخفی به پرسشنامه وارد کرده باشید میتوانید در این قسمت از آنها استفاده کنید.
-اگر در انتهای پرسشنامه قصد دادن یک کدرهگیری یا پیگیری به هر یک از پاسخدهندهها به طور جداگانه را دارید میتوانید از قسمت متغیرها، شناسه پاسخدهنده را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که شناسه پاسخدهنده کدی منحصر به فرد برای هر یک از پاسخدهندهها است
افزودن توضیحات به صفحه تشکر
با افزودن توضیحات به پاسخدهنده کمک کنید که درک بهتر و دقیقتری از آن چه شما برای اقدام بعدی مد نظر دارید، پیدا کند. برای مثال میتوانید در توضیحات صفحه تشکر خود بنویسید: برای گرفتن کدتخفیف به لینک زیر مراجعه کنید.
به اشتراکگذاری لینک پرسشنامه
اگر قصد دارید که پاسخدهندهها بعد از پاسخدادن به پرسشنامه، لینک پرسشنامه را در شبکههای اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارند میتوانید دکمه به اشتراکگذاری لینک پرسشنامه را فعال کنید.
تعیین صفحه تشکر پیشفرض
زمانی که صفحه تشکری را طراحی میکنید باید دکمه “این صفحه، صفحه تشکر پیشفرض پرسشنامه باشد” را فعال کنید تا به صورت پیشفرض پرسشنامه با صفحه تشکری که شما طراحی کردهاید به پایان برسد. اگر قصد دارید چند صفحه تشکر داشته باشید و به گروه خاصی از پاسخدهندهها صفحه تشکر خاصی را نشان دهید، میتوانید یک صفحه تشکر ایجاد کنید که صفحه تشکر پیشفرض باشد و این دکمه را برای آن فعال کنید. برای گروه دیگر پاسخدهندهها میتوانید با افزودن شرط، آنها را به صفحه تشکر دیگری ارجاع دهید.
برای مثال فرض کنید قصد دارید در پرسشنامهای وفاداری مشتری را به کمک شاخص NPS اندازهگیری کنید. شما میتوانید چندین صفحه تشکر داشته باشید و به کمک شرط هر گروه از پاسخدهندهها را به صفحه خاصی هدایت کنید. در این مثال صفحه تشکری برای گروه مروجین، صفحه تشکری برای گروه مخالف و صفحه تشکری برای گروه منفعل یا خنثی داشته باشید. به این ترتیب میتوانید اقدام متناسب با هر گروه را انجام دهید.
دکمه بارگذاری مجدد/ هدایت به لینکی دیگر
در حالتی که قصد دارید بعد از کاملشدن پرسشنامه پاسخدهنده را به لینک دیگری ارجاع دهید میتوانید از این گزینه استفاده کنید. مثلا در موردی که قصد دادن کد تخفیف به پاسخدهنده دارید میتوانید او را با این دکمه به سایت خود هدایت کنید.
بارگذاری مجدد خودکار
اگر پرسشنامهای طراحی کردهاید که پرسشگرهای میدانی شما آنها را در مکانهای شلوغ پر میکنند و نیاز دارید تا بعد از چند ثانیه پرسشنامه به صورت اتوماتیک به حالت اول برگردد و مجدد بارگذاری شود میتوانید از این گزینه استفاده کنید.