چگونه فرم نظرسنجی یا پرسشنامه را به اشتراک بگذاریم؟

بعد از گذراندن مرحله ایجاد، طراحی و تنظیمات، نوبت به مرحله ارسال و به اشتراک‌گذاری پرسشنامه می‌رسد. برای گرفتن پاسخ و جمع‌آوری داده، لازم است تا فرم نظرسنجی و پرسشنامه خود را با دایره افراد پاسخ‌دهنده به اشتراک بگذارید. به اشتراک‌گذاری پرسشنامه می‌تواند از طریق ایمیل، سامانه پیامکی، قرار دادن در سایت شخصی و یا شبکه‌های اجتماعی انجام شود.

فعال‌سازی پرسشنامه

نمایش سوالات زیر هم

به اشتراک‌گذاری پرسشنامه از طریق ایمیل

به اشتراک‌گذاری پرسشنامه از طریق سامانه پیامکی

به اشتراک‌گذاری پرسشنامه از طریق شبکه‌های اجتماعی


فعال‌سازی پرسشنامه

برای به اشتراک‌گذاری پرسشنامه لازم است که ابتدا پرسشنامه خود را فعال کنید. برای فعال‌سازی پرسشنامه به روش زیر اقدام کنید:

۱.از نوار مشکی رنگ بالا، گزینه فعال‌سازی را انتخاب کنید.

۲.اگر برای بار اول پرسشنامه‌ای فعال می‌کنید در این مرحله لازم است شماره موبایل خود را وارد کنید.

۳.کد‌ تایید ارسال‌شده به شماره موبایل‌تان را در کادر وارد کنید.

۴.در این مرحله پرسشنامه شما فعال شده‌ است.

توجه داشته باشید که برای به اشتراک‌گذاری پرسشنامه حتما از فعال‌سازی پرسشنامه اطمینان حاصل کنید در غیر این صورت، پاسخ‌دهنده‌ها نمی‌توانند روی پرسشنامه جوابی ثبت کنند.


نمایش سوالات زیر هم

برای نمایش سوال‌ها به صورت کلی دو حالت نمایش داریم:

نمایش پیش‌فرض سوال‌ها: به صورت پیش‌فرض یک سوال در هر صفحه به پاسخ‌دهنده نشان داده می‌شود.

نمایش سوالات زیر هم: اگر بخواهید که کل سوالات پرسشنامه در یک صفحه به صورت زیر هم نشان داده شود کافی است که به انتهای لینک پرسشنامه sv/ اضافه کنید و بعد از آن می‌توانید برای پاسخ‌دهنده‌ها ارسال کنید.

به اشتراک‌گذاری پرسشنامه از طریق ایمیل

برای اینکه بتوانید پرسشنامه را از طریق ایمیل با پاسخ‌دهنده‌های خود به اشتراک بگذارید تنها کافی است بعد از فعال‌سازی پرسشنامه، لینک پرسشنامه را کپی کرده و از طریق برنامه‌هایی مانند mailchimp پرسشنامه را با پاسخ‌دهنده‌ها به اشتراک بگذارید.

به اشتراک‌گذاری پرسشنامه از طریق سامانه پیامکی

برای اینکه بتوانید پرسشنامه را از طریق سامانه پیامکی با پاسخ‌دهنده‌های خود به اشتراک بگذارید تنها کافی است بعد از فعال‌سازی پرسشنامه، لینک پرسشنامه را کپی کرده و از طریق سامانه‌های پیامکی پرسشنامه را با پاسخ‌دهنده‌ها به اشتراک بگذارید.

به اشتراک‌گذاری پرسشنامه از طریق شبکه‌های اجتماعی

از طریق پرس‌لاین می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی زیر لینک پرسشنامه خود را با پاسخ‌دهنده‌ها به اشتراک بگذارید:

واتس‌اپ

به بخش ارسال و بعد شبکه‌های اجتماعی بروید. بعد از فعال‌سازی پرسشنامه و انتخاب حالت نمایش، لینک پرسشنامه را کپی کرده و شبکه اجتماعی واتس‌اپ را انتخاب کنید و لینک را از این طریق به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام

به بخش ارسال و بعد شبکه‌های اجتماعی بروید. بعد از فعال‌سازی پرسشنامه و انتخاب حالت نمایش، لینک پرسشنامه را کپی کرده و شبکه اجتماعی اینستاگرام را انتخاب کنید. بعد از انتخاب گزینه اینستاگرام، لینکی که داخل پنجره برای شما باز می‌شود را از این طریق به اشتراک بگذارید.

توییتر

به بخش ارسال و بعد شبکه‌های اجتماعی بروید. بعد از فعال‌سازی پرسشنامه و انتخاب حالت نمایش، لینک پرسشنامه را کپی کرده و شبکه اجتماعی توییتر را انتخاب کنید و لینک را از این طریق به اشتراک بگذارید.

تلگرام

به بخش ارسال و بعد شبکه‌های اجتماعی بروید. بعد از فعال‌سازی پرسشنامه و انتخاب حالت نمایش، لینک پرسشنامه را کپی کرده و شبکه اجتماعی تلگرام را انتخاب کنید و لینک را از این طریق به اشتراک بگذارید.

لینکدین

به بخش ارسال و بعد شبکه‌های اجتماعی بروید. بعد از فعال‌سازی پرسشنامه و انتخاب حالت نمایش، لینک پرسشنامه را کپی کرده و شبکه اجتماعی لینکدین را انتخاب کنید و لینک را از این طریق به اشتراک بگذارید.

فیس‌بوک

به بخش ارسال و بعد شبکه‌های اجتماعی بروید. بعد از فعال‌سازی پرسشنامه و انتخاب حالت نمایش، لینک پرسشنامه را کپی کرده و شبکه اجتماعی فیسبوک را انتخاب کنید و لینک را از این طریق به اشتراک بگذارید.

 

 

به این راهنما امتیاز دهید