برای بالا رفتن سرعت کار می‌توانید از نمونه پرسشنامه‌های آماده که در مورد موضوعات مختلفی طراحی شده‌اند برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید. هنگامی که از یک پرسشنامه آماده استفاده می‌کنید می‌توانید تغییرات خود را نیز روی آن اعمال کنید.
نمونه پرسشنامه‌های پرس‌لاین نه تنها به شما در تسریع انجام نظرسنجی کمک می‌کنند، بلکه بررسی پیش‌نمایش آن‌ها، به شکل‌گیری ذهنیت و دیدگاه اولیه در خصوص نحوه انجام پرسش‌گری مدنظر کمک می‌کند. هم چنین با افزودن هر نمونه پرسشنامه به حساب کاربری خود، می‌توانید با نحوه تعریف شرط و امتیاز هر پرسشنامه نیز آشنا شوید.

استفاده از یک نمونه پرسشنامه آماده

نمونه پرسشنامه‌های آماده پرس‌لاین


استفاده از یک نمونه پرسشنامه آماده

برای ایجاد یک پرسشنامه با استفاده از نمونه پرسشنامه‌های آماده به روش زیر اقدام کنید:

۱.ابتدا به صفحه پرسشنامه‌های من بروید.

۲.گزینه استفاده از نمونه پرسشنامه‌ها را انتخاب کنید.

 

۳.از منوی سمت راست می‌توانید پرسشنامه آماده مرتبط با موضوع نظرسنجی خود را پیدا کنید و یا دسته مورد نظر خود را از قسمت بالای پرسشنامه‌ها فیلتر کنید.

 

      ۴.با کلیک بر روی هر کدام از پرسشنامه‌های آماده می‌توانید پیش‌نمایش آن پرسشنامه را ببینید.

 

۵.هنگامی که پرسشنامه مورد نظر خود را پیدا کردید، گزینه استفاده از این پرسشنامه در گوشه پایینی سمت راست صفحه را انتخاب کنید.

۶.بعد از انتخاب پرسشنامه مورد نظر می‌توانید هر نوعی ویرایشی روی آن انجام دهید. می‌توانید هر سوالی را حذف یا ویرایش کنید یا سوالات جدید به آن اضافه کنید حتی می‌توانید تم، رنگ‌بندی و عکس پس‌زمینه آن را تغییر دهید.


نمونه پرسشنامه‌های آماده پرس‌لاین

نمونه پرسشنامه‌های آماده پرس‌لاین بر اساس برترین تجارب رایج در کسب‌و‌کارهای دنیا در حوزه‌های منابع‌ انسانی، تحقیقات‌ بازار و بازاریابی، نظرسنجی تجربه در مشتری و حوزه سلامت شکل گرفته‌اند. این نمونه پرسشنامه‌ها در آدرس https://porsline.ir/survey-templates/ در دسترس هستند و به تدریج به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

 برخی از پرسشنامه‌ها که در آن‌ها از امکانات حرفه‌ای و سازمانی استفاده شده است در کاربری رایگان هم قابل تست می‌باشند اما برای فعال‌سازی آن‌ها نیاز است تا کاربران رایگان حساب کاربری خود را ارتقا دهند.

به این راهنما امتیاز دهید