سوالات متداول حساب کاربری و صورتحساب ها

سوالات متداول حساب کاربری و صورتحساب ها

در این مقاله در مورد چگونگی کار با پرس لاین، سوالات مربوط به انواع کاربری های موجود، حساب کاربری، تخفیف های در نظر گرفته شده برای گروه های مختلف  و چگونگی دریافت فاکتور و پیش فاکتور پاسخ می دهیم

۱.پرس لاین چیست و چه کاری می کند؟

۲.از کدوم مرورگرها و ابزارهای ارتباطی میتوان برای اتصال به پرس لاین استفاده کرد؟

۳.آیا پرس لاین برای دانشجویان تخفیفی در نظر می گیرد؟

۴.آیا پرس لاین برای مدارس و موسسات آموزشی تخفیفی در نظر می گیرد؟

۵.آیا بدون اینترنت میتوانیم از پرس لاین استفاده کنیم؟

۶.چرا نمی توانم در حساب کاربری خود لاگین کنم؟

۷.چرا ایمیل فعالسازی برای من ارسال نشده است؟

۸.حساب کاربری رایگان دارای چه محدودیت هایی است؟

۹.با ارتقای حساب کاربری رایگان به کاربری حرفه ای چه امکاناتی در دسترسم قرار میگیرد؟

۱۰.با ارتقای حساب کاربری حرفه ای به کاربری سازمانی چه امکاناتی در دسترسم قرار میگیرد؟

۱۱.آیا بعد از ارتقای حساب کاربری در پرسشنامه ها و گزارشات قبلی تغییری به وجود می آید؟

۱۲.چگونه می توانم پیش فاکتور دریافت کنم؟

۱۳.چگونه می توانم فاکتور دریافت کنم؟

۱۴.من نیاز دارم تا برخی از امکانات پرس لاین را قبل از خرید تست کنم آیا امکان گرفتن حساب کاربری تستی (ترایال) در پرس لاین وجود دارد؟

۱۵.چگونه متوجه شوم که چقدر از اشتراکم باقی مانده است؟

۱۶.چگونه می توانم شماره موبایل خود را در پرس لاین تغییر بدهم؟

۱۷.چرا کد فعالسازی پرسشنامه برای من ارسال نمی شود؟

۱۸.آیا در کاربری رایگان برای دیدن پاسخ های بیشتر می توان پاسخ های قبلی را حذف کرد؟

۱۹.چگونه می توانم پرسشنامه خود را کپی یا تکرار کنم؟

۲۰.آیا می توانم پرسشنامه های خود را از یک حساب کاربری به حساب کاربری دیگر انتقال بدهم؟

۲۱.آیا فایل راهنمایی برای تبدیل متن به کد وجود دارد؟

۲۲.چرا در شاخص پاسخ دهی تعداد پاسخ ها بیشتر از ۱۰۰ تا است اما من فقط ۱۰۰ پاسخ را می توانم مشاهده کنم؟

۲۳.آیا از طریق موبایل دسترسی مشاهده پاسخ های ثبت شده روی پرسشنامه را دارم؟


۱.پرس لاین چیست و چه کاری می کند؟

پرس لاین، نرم افزار ساخت پرسشنامه آنلاین است. تحقیقات بازاریابی، مدیریت تجربه مشتری، ارزیابی های منابع انسانی، فرم های درون سازمانی و پیمایش های دانشگاهی بخشی از موارد استفاده پُرس لاین در سازمان ها و برای مدیران، کارآفرینان و دانشجویان است.

۲.از کدوم مرورگرها و ابزارهای ارتباطی میتوان برای اتصال به پرس لاین استفاده کرد؟

شما از تمامی مرورگرها می توانید برای اتصال به پرس لاین استفاده کنید که معمولا مرورگرهای رایج گوگل کروم و فایرفاکس هستند. از طریق گوشی موبایل به بخش ایجاد پرسشنامه دسترسی ندارید بنابراین از سیستم کامپیوتر استفاده کنید.

۳.آیا پرس لاین برای دانشجویان تخفیفی در نظر می گیرد؟

دانشجوها برای انجام تحقیق دانشگاهی مرتبط با پایان نامه، میتوانند از حساب کاربری حرفه ای پُرس لاین، به مدت یک ماه، رایگان استفاده کنند. در صورت تمایل، درخواست خود را ارسال کنید.

۴.آیا پرس لاین برای مدارس و موسسات آموزشی تخفیفی در نظر می گیرد؟

موسسات آموزشی و مدارس میتوانند از ۳۰ درصد تخفیف بیشتر علاوه بر ۲ ماه رایگان، در صورت استفاده سالانه از حساب کاربری سازمانی پُٰرسلاین، استفاده کنند. برای ارسال درخواست خود، با ما تماس بگیرید.

۵.آیا بدون اینترنت میتوانیم از پرس لاین استفاده کنیم؟

خیر، برای استفاده از پرس لاین لازم است که اتصال سیستم یا دستگاه خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید.

۶.چرا نمی توانم در حساب کاربری خود لاگین کنم؟

اگر بعد از وارد کردن ایمیل و پسورد نمیتوانید وارد حساب کاربری خود شوید بنابراین ایمیل یا پسورد خود را به اشتباه وارد کرده اید. روی گزینه فراموشی رمز عبور بزنید. پیامی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و در این قسمت می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید. سپس با ایمیل و رمز عبور جدید وارد حساب کاربری خود شوید.

۷.چرا ایمیل فعالسازی برای من ارسال نشده است؟

لینکی که برای فعالسازی حساب کاربری برای شما ارسال می شود معمولا بین ۲ تا ۴ دقیقه زمان میبرد. اگر بعد از این مدت هم پیامی دریافت نکردید لطفا از صحت ایمیل خود اطمینان حاصل کنید. نهایتا می توانید با ما از طریق کانال های پشتیبانی (چت سایت، ایمیل و تلفن های  پشتیبانی) در تماس باشید.

۸.حساب کاربری رایگان دارای چه محدودیت هایی است؟

دو محدودیت وجود دارد. اول، شما میتوانید تعداد نامحدودی پرسشنامه با کاربری رایگان بسازید، اما حداکثر یکی از آنها در لحظه میتواند فعال شود. پرسشنامه فعال، پرسشنامه ای است که امکان دریافت پاسخ دارد. دوم، حداکثر ۱۰۰ پاسخ را در جدول نتایج میتوانید مشاهده کنید. به عبارتی، اگر بیشتر از ۱۰۰ پاسخ دریافت کرده باشید، تنها ۱۰۰ پاسخ اول برای شما قابل نمایش و دریافت خروجی و گزارش است.

۹.با ارتقای حساب کاربری رایگان به کاربری حرفه ای چه امکاناتی در دسترسم قرار میگیرد؟

زمانی که شما حساب کاربری خود را به کاربری حرفه ای ارتقا می دهید دسترسی به API، ایمیل های اطلاع رسانی، افزودن شرط به پرسشنامه، افزودن امتیاز به پرسشنامه، پاپینگ امتیاز، سفارشی سازی صفحه تشکر، جلوگیری از ثبت چندباره پاسخ و امکان آپلود فایل تا حجم ۲ گیگابایت برای شما امکان پذیر خواهد شد.

۱۰.با ارتقای حساب کاربری حرفه ای به کاربری سازمانی چه امکاناتی در دسترسم قرار میگیرد؟

زمانی که شما حساب کاربری خود را به کاربری سازمانی ارتقا می دهید دسترسی به امکان آپلود فایل تا حجم ۴ گیگابایت، احراز هویت پاسخ دهندگان، فیلترینگ چندسطحی پاسخ ها، گزارش ساز و به اشتراک گذاری لینک گزارش ها، درج اطلاعات مخفی، افزودن شرط بر اساس مقادیر اطلاعات مخفی، پایپینگ مقادیر اطلاعات مخفی و ثبت موقعیت مکانی پاسخ دهندگان برای شما امکان پذیر خواهد شد.

۱۱.آیا بعد از ارتقای حساب کاربری در پرسشنامه ها و گزارشات قبلی تغییری به وجود می آید؟

خیر، بعد از ارتقای حساب کاربری هیچ تغییری در گزارشات و پرسشنامه های قبلی نخواهید داشت. تنها دسترسی شما به یک سری امکانات جدید برای ایجاد پرسشنامه های بعدی امکان پذیر خواهد شد.

۱۲.چگونه می توانم پیش فاکتور دریافت کنم؟

 درخواست خود را به همراه حساب کاربری مورد نظر (سالانه یا ماهانه - حرفه ای یا سازمانی) به آدرس ایمیل support@porsline.ir ارسال کنید .

۱۳.چگونه می توانم فاکتور دریافت کنم؟

درخواست خود به همراه نام، کد اقتصادی و شناسه ملی سازمان یا شرکت خود را به آدرس ایمیل... ارسال کنید. توجه داشته باشید در صورت ارسال فیزیکی فاکتور، هزینه ارسال به عهده شما می باشد.

۱۴.من نیاز دارم تا برخی از امکانات پرس لاین را قبل از خرید تست کنم آیا امکان گرفتن حساب کاربری تستی (ترایال) در پرس لاین وجود دارد؟

بله این امکان در پرس لاین وجود دارد. نام سازمان یا شرکت و درخواست خود را به همراه امکانات مورد نیاز برای تست را به آدرس ایمیل support@porsline.ir ارسال نمایید .

۱۵.چگونه متوجه شوم که چقدر از اشتراکم باقی مانده است؟

برای آگاهی از باقی مانده میزان اشتراک خود، در حساب کاربری خود از قسمت گوشه چپ بالای صفحه روی علامت پروفایل کیلک کنید. سپس بخش صورتحساب ها را انتخاب کنید. در این صفحه تاریخ خرید و اتمام اشتراک قابل ملاحظه است و برای تمدید حساب کاربری نیز می توانید از همین صفحه اقدام نمایید.

۱۶.چگونه می توانم شماره موبایل خود را در پرس لاین تغییر بدهم؟

برای تغییر شماره موبایل خود در پرس لاین، در حساب کاربری خود از قسمت گوشه چپ بالای صفحه روی علامت پروفایل کیلک کنید. سپس ویرایش حساب کاربری را تغییر دهید و در قسمت شماره موبایل، شماره جدید را وارد کنید.

۱۷.چرا کد فعالسازی پرسشنامه برای من ارسال نمی شود؟

لطفا از صحت شماره موبایل خود اطمینان حاصل کنید. نهایتا می توانید با ما از طریق کانال های پشتیبانی (ایمیل و تلفن های پشتیبانی) در تماس باشید.

۱۸.آیا در کاربری رایگان برای دیدن پاسخ های بیشتر می توان پاسخ های قبلی را حذف کرد؟

خیر، در کاربری رایگان شما فقط می توانید ۱۰۰ پاسخ اولی که روی پرسشنامه ثبت شده را ببینید، بنابراین اگر ۱۰۰ پاسخ اول را حذف کنید پاسخ های بعدی برای شما نشان داده نمیشود.

۱۹.چگونه می توانم پرسشنامه خود را کپی یا تکرار کنم؟

به صفحه پرسشنامه های من بروید. روی سه نقطه پرسشنامه مورد نظر کلیک کنید و گزینه تکرار را انتخاب نمایید.

۲۰.آیا می توانم پرسشنامه های خود را از یک حساب کاربری به حساب کاربری دیگر انتقال بدهم؟

شما دسترسی این کار را ندارید اما می توانید از طریق ایمیل پشتیبانی درخواست خود را ارسال کنید تا بررسی کنیم.

۲۱.آیا فایل راهنمایی برای تبدیل متن به کد وجود دارد؟

 بله این فایل بارگذاری شده، شما را راهنمایی می کند تا چگونه برای تحلیل بهتر، پاسخ های متنی خود را به کد تبدیل کنید. برای استفاده از فایل راهنما لطفا روی فایل زیر کلیک کنید.

txt to code

۲۲.چرا در شاخص پاسخ دهی تعداد پاسخ ها بیشتر از ۱۰۰ تا است اما من فقط ۱۰۰ پاسخ را می توانم مشاهده کنم؟

زیرا در کاربری رایگان شما فقط می توانید ۱۰۰ پاسخ اول را مشاهده کنید بنابراین پاسخ های بعدی روی پرسشنامه شما ثبت می شوند اما شما دسترسی مشاهده آنها را ندارید. برای دیدن بقیه پاسخ ها می توانید حساب کاربری خود را ارتقا دهید.

۲۳.آیا از طریق موبایل دسترسی مشاهده پاسخ های ثبت شده روی پرسشنامه را دارم؟

خیر شما از طریق موبایل فقط می توانید شاخص ها و نمودارها را مشاهده کنید برای دیدن تک تک پاسخ ها یا دسترسی به صفحه ایجاد باید از کامپیوتر وارد حساب کاربری خود شوید.


همچنان به کمک نیاز دارید؟ ارسال درخواست پشتیبانی ارسال درخواست پشتیبانی