برای گرفتن هر نوع لینک یا آدرس وب‌سایت از نوع سوال لینک/ وب‌سایت استفاده کنید. برای مثال اگر قصد دارید آدرس صفحه یا سایت شخصی مخاطبان خود را بدانید می‌توانید از سوال لینک/ وب‌سایت استفاده کنید.

انتخاب سوال لینک/ وب‌سایت

اجباری کردن پاسخ به سوال لینک/ وب‌سایت

عدم نمایش شماره سوال

تحلیل سوال لینک/ وب‌سایت


انتخاب سوال لینک/ وب‌سایت

۱.پرسشنامه مورد نظر را از صفحه پرسشنامه‌های من انتخاب کنید یا یک پرسشنامه جدید ایجاد کنید.

۲.از بخش ایجاد و از دسته سوالات منوی سمت راست صفحه، سوال لینک/ وب‌سایت را انتخاب کنید.

۳.برای انتخاب آن یا می‌توانید روی آن کلیک کرده و یا با استفاده از درگ و دراپ آن را به پرسشنامه خود اضافه کنید.

عنوان سوال لینک/ وب‌سایت

متن سوال خود را بنویسید.

از مستطیل روبه روی سوال می‌توانید برای به کار بردن پاسخ سوالات قبلی و متغیرهای تعریف شده (امتیازها یا اطلاعات مخفی) استفاده کنید. این ویژگی پایپینگ نام دارد. برای آشنایی بیشتر ویدیوی پایپینگ پاسخ و امتیاز و پایپینگ متغیرهای مخفی را ببینید.

توضیحات سوال لینک/ وب‌سایت

با افزودن توضیحات به پاسخ‌دهنده کمک کنید که درک بهتر و دقیق‌تری از آن چه شما به عنوان پاسخ مد نظر دارید، پیدا کند. برای مثال اگر در سوال پرسیده‌اید لینک سایت خود را وارد کنید، می‌توانید در توضیحات بنویسید لینک خود را بدون  www وارد کنید.

به مانند قسمت عنوان، در قسمت توضیحات نیز با استفاده از مستطیل روبه رو می‌توانید برای به‌‌کار‌‌بردن پاسخ سوالات قبلی و متغیرهای تعریف‌شده (امتیازها یا اطلاعات مخفی) استفاده کنید.

افزودن عکس یا ویدیو به سوال لینک/ وب‌سایت

برای بارگذاری عکس یا ویدیو دکمه مربوط به آن را فعال کنید.

افزودن عکس

فرمت: محدودیتی وجود ندارد

سایز: حداکثر ۲ مگابایت

روی گزینه عکس و سپس بارگذاری کلیک کنید.

 عکس‌ها محدودیت ابعادی ندارند و ابعاد آن‌ها به طور اتوماتیک توسط سیستم تغییر داده می‌شود.

افزودن ویدیو

روی گزینه ویدیو کلیک کنید. ویدیوی مورد نظر را می‌توانید در سایت‌هایی مانند آپارات بارگذاری کرده و لینک آن را در قسمت آدرس ویدیو کپی کنید.

توجه داشته باشید که عکس و ویدیو را به طور همزمان نمی‌توانید بارگذاری کنید. هر عکس یا ویدیویی که اضافه می‌کنید بلافاصله در کادر سمت چپ نمایش داده می‌شود.

اجباری کردن پاسخ به سوال لینک/ وب‌سایت

برای این که پاسخ به سوال را اجباری کنید این گزینه را فعال کنید. با فعال‌سازی این گزینه، پاسخ‌دهنده بدون پاسخ به این سوال نمی‌تواند پاسخ نهایی را ارسال کند. به این صورت که در انتهای پرسشنامه دکمه بازبینی را مشاهده می‌کند که با زدن این دکمه پاسخ‌دهنده به سوالات اجباری پاسخ نداده، هدایت می‌شود.

عدم نمایش شماره سوال

اگر قصد دارید که شماره سوال در فرم یا پرسشنامه شما نمایش داده نشود می‌توانید این گزینه را فعال کنید.

تحلیل سوال لینک/ وب‌سایت

از آنجا که سوال لینک/ وب‌سایت نمودار کمی ندارد، بنابراین در بخش نمودارها، نمودار خاصی برای این نوع سوال وجود ندارد و شما همچین پیامی را مشاهده می‌کنید.

برای دیدن گزارشات مربوط به سوالات لینک/ وب‌سایت می‌توانید در بخش گزارش، جدول نتایج پاسخ تک به تک افراد را مشاهده کنید و از قسمت خروجی، خروجی اکسل تمامی پاسخ‌ها را دریافت کنید.

به این راهنما امتیاز دهید