با افزودن تصاویر در متن سوال‌ها، صفحه خوش آمدگویی و صفحه تشکر فرم‌های پرس‌لاین، علاوه بر افزایش زیبایی بصری، می‌توانید تعامل بیشتری با پاسخ‌دهنده‌های خود داشته باشید و بازخورد بهتری دریافت کنید.

هنگام بارگذاری عکس‌ها، توجه به سایز استاندارد تعریف‌شده نکته‌ای است که میبایست مورد لحاظ قرار گیرد. در این مقاله به سایز استاندارد تصاویر در سوالات، نوع سوال چندگزینه‌ای تصویری، صفحه خوش‌آمدگویی و صفحه تشکر فرم‌های پرس‌لاین می‌پردازیم.

راهنمای سایز استاندارد عکس صفحه خوش‌امدگویی و صفحه تشکر

در فاز ایجاد پرسشنامه پس از انتخاب صفحه خوش‌آمدگویی و یا صفحه تشکر با فعال‌سازی گزینه عکس/ویدیو، می‌توانید تصویر موردنظر خود را آپلود کنید.

حداکثر ارتفاع تصویر ۳۶۰ پیکسل و حداکثر عرض ۴۸۰ پیکسل است. تصاویر بزرگ‌تر، با حفظ نسبت طول وعرض تصویر، در این ابعاد نمایش داده می‌شود.

راهنمای عکس در سوال‌ها

با انتخاب هر کدام از نوع سوال‌های پرس‌لاین با فعال سازی گزینه عکس/ویدیو، می‌توانید تصویر دلخواه خود را آپلود کنید. این تصویر در پایین متن عنوان سوال قرار می‌گیرد.

حداکثر ارتفاع تصویر در سوال‌ها ۳۰۰ پیکسل و حداکثر عرض ۷۲۰ پیکسل است.

راهنمای عکس‌ها در سوال چند گزینه‌ای تصویری

نوع سوال چندگزینه‌ای تصویری، این امکان را به شما می‌دهد که برای هرکدام از گزینه‌های خود تصویری آپلود کنید تا تعامل بهتری با پاسخ‌دهنده‌ها داشته باشید. سایز استاندارد تصاویر در دو حالت نمایش دسکتاپ و موبایل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در نمایش دسکتاپ:

حداکثر ارتفاع عکس ۱۴۲ پیکسل و حداکثر عرض ۱۵۵ پیکسل است. با استفاده از گزینه «اندازه نمایش تصاویر دو برابر شود» حداکثر ارتفاع عکس ۲۴۴ پیکسل و حداکثر عرض ۳۳۸ پیکسل است.

در نمایش موبایل:

حداکثر ارتفاع عکس ۱۴۸ پیکسل و عرض عکس براساس عرض صفحه نمایش به این صورت محاسبه می‌شود: (عرض صفحه منهای ۹۲ پیکسل) تقسیم بر ۲.

اگر سوالی داشتید یا به مشکلی برخوردید کافیست از طریق ایمیل پشتیبانی پرس‌لاین به نشانی support@porsline.ir با ما در تماس باشید.

به این راهنما امتیاز دهید