اگر نیاز دارید در حساب کاربری خود، برای هر یک از واحدهای سازمان دسترسی مستقلی ایجاد کنید تا از طریق آن، تنها به پرسشنامه‌ها و پوشه مربوط به خود دسترسی داشته باشند، از قابلیت مفید افزودن کاربر استفاده کنید.
در حساب کاربری حرفه‌ای و سازمانی پُرس‌لاین با امکان افزودن کاربر زیر مجموعه، می‌توانید به کاربرهای متعدد دسترسی به فضای کار پرس لاین خود داده تا امکان همکاری آن ها در ساخت، انتشار و گزارش‌گیری فرم و پرسشنامه‌ها فراهم شود. با استفاده از این ویژگی علاوه بر اینکه حجم کاری شما به مقدار قابل توجهی کاهش می‌یابد، می‌توانید باقی اعضای تیم و یا واحد را در روند تکمیل پرسشنامه و نتایج بدست آمده قرار دهید.

شما با انجام چند کلیک می‌توانید به راحتی این دسترسی را ایجاد کنید. برای اینکار تنها کافی است پس از خرید کاربر زیر مجموعه، ایمیل حساب پرس‌لاین کاربر مدنظر را وارد و از او دعوت کنید تا عضوی از فضای کاری پرس‌لاین شما شود. اگر کاربر مربوطه حساب پرس‌لاین خود را ایجاد نکرده باشد، ابتدا از او دعوت می‌شود تا در پرس‌لاین ثبت نام کند.

برای شروع ابتدا لازم است وارد حساب کاربری خود شده، پوشه‌ای ایجاد و نامی برای آن قرار دهید.


برای انتقال پرسشنامه‌ها به پوشه مربوطه تنها کافی است روی سه نقطه کنار هر فرم کلیک و گزینه انتقال به پوشه را انتخاب کنید.


حال می‌بایست به تعداد دلخواه کاربر زیر مجموعه خریداری کنید. به همین منظور با کلیک روی گزینه به اشتراک‌گذاری در صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید خرید کاربر زیر مجموعه را انتخاب کنید.

در این صفحه می‌توانید تعداد کاربر زیر مجموعه خود را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید هزینه‌ای که مشاهده و پرداخت می‌کنید برحسب تعداد روزهای باقی مانده از حساب کاربری شما می‌باشد.

پس از افزودن تعداد کاربر زیر مجموعه به تعداد دلخواه، اکنون باید از کاربر مدنظر خود دعوت کنید تا زیر مجموعه فضای کاری حساب پرس‌لاین شما شود. به همین منظور در بخش مدیریت کاربران در فیلد ایمیل، می‌بایست ایمیل آدرس کاربر را وارد کرده سپس گزینه ارسال لینک دعوت را انتخاب کنید. در این هنگام ایمیلی از سمت پرس‌لاین به کاربر مربوطه فرستاده می‌شود که محتوای آن، دعوت از او برای پیوستن به فضای کاری شماست و با کلیک روی لینک قبول دعوت، به فضای کاری شما می‌پیوندد.

پس از قبول دعوت با کلیک روی سه نقطه کنار نام کاربر، می‌توانید گزینه دسترسی‌ها را انتخاب و در صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید، دکمه به اشتراک گذاری پوشه مدنظر با کاربر مربوطه را فعال کنید.

توجه داشته باشید کاربر زیر مجموعه، ضمن ساخت، انتشار و گزارش‌گیری از فرم‌ها، امکان انتقال پرسشنامه‌های موجود در پوشه و یا حذف پوشه به اشتراک گذاشته شده را ندارد. به این ترتیب از مسیر فوق می‌توانید دسترسی کاربران به پوشه‌ها را کنترل کنید.

با مشاهده ویدیو زیر می‌توانید خلاصه‌ای کوتاه از روند افزودن کاربر زیر مجموعه را مطابق توضیحات فوق مشاهده کنید.

اگر سوالی داشتید یا به مشکلی برخوردید کافیست، از طریق ایمیل پشتیبانی پرس‌لاین به نشانی support@porsline.ir با ما در تماس باشید.

به این راهنما امتیاز دهید